#1 TRIUMF NA POLAKPOTRAFI.PL
W pełnym rynsztunku i z bojowym nastawieniem ruszyliśmy z odsieczą dla Stowarzyszenia Kawaleria oraz Szwadronu Toporzysko. Wsparliśmy ich w staraniach o zbiórkę funduszy na realizację pierwszego kawaleryjskiego filmu „Ostatni Bój”. Naszą marketingową operację przeprowadziliśmy w crowdfundingowym serwisie PolakPotrafi.pl. Nasze ściśle tajne plany przyniosły efekt: zbiórka zakończyła się sukcesem! Premiera filmu jesienią 2019 roku.
#2 WYPEŁNIONE PO BRZEGI TECHNIKUM JEŹDZIECKIE
W Jordanowie wystartowała http://zawodjezdziec.plhttp://zawodjezdziec.pl. Do nas należało zrobienie wokół tej placówki takiego szumu, by klasy debiutanckiego rocznika zapełniły się przyszłymi adeptami sportów jeździeckich. W ruch poszły internety, hashtagi, infografiki. Nie brakło też eksperckich artykułów publikowanych w branżowych pismach. Udało się sprawić, że skrzynka mailowa dyrekcji technikum została zasypana podaniami, a telefon w sekretariacie dzwonił bez przerwy. Rekrutacja zakończyła się sukcesem.
#3 OBLĘŻENIE FOLWARKU TOPORZYSKO
Dbamy o to, by w Folwarku nigdy nie brakowało gości. W 2018 roku nasze marketingowe starania przyniosły najlepsze jak do tej pory rezultaty. Począwszy od zimowych ferii, przez wakacyjne obozy i Hubertusa (dla dzieci oraz dorosłych), a na imprezie sylwestrowej kończąc, za każdym razem miejsca w Folwarku były wyprzedane.
#4 W TEAMIE CEZAREGO ZAMANY
Współpracę z tym kolarskim mistrzem rozpoczęliśmy od wsparcia przy promocji dla Gwiazdy Południa. W tym roku otrzymaliśmy propozycję nie do odrzucenia: marketing i PR wszystkich sportowych imprez organizowanych przez Cezarego Zamanę. Wchodzi w to największy w Polsce cykl maratonów dla amatorów Mazovia MTB Marathon, cykl kolarskich wyścigów Road Tour, zimowe maratony Northtec MTB Zimą oraz obie etapówki – Gwiazda Północy i Gwiazda Południa.
#5 KONFERENCJA ATEST
Organizowana po raz 11. z rzędu roczna konferencja ATEST to zjazd ekspertów w zakresie bezpieczeństwa pracy. Swoje wykłady wygłaszają niekwestionowane autorytety w tej dziedzinie. Dlatego sukcesem można nazwać sytuację, w której dzięki naszym marketingowym staraniom do tego zacnego grona trafia nasz klient, zyskując niepowtarzalną możliwość na wypromowanie swojego produktu. Właśnie to udało się nam dla Smart Technology Group – dzięki intensywnej kampanii PRowej dr inż. Karolina Kozłowska została zaproszona na to wydarzenie, gdzie opowiedziała o Systemie Nadzoru Ewakuacji.