Marketing. Social media. Copywriting. PR. Eventy.
  • Home Page
  • Oferta
  • Aktualności
  • Copywriting
  • Public Relations
  • Filmy reklamowe
  • Klienci
  • Moja historia
  • Kontakt
  • Blog marketingowy
  • Media społecznościowe
  • Rekomendacje i sukcesy
  • Druk materiałów

Facebook Ads – cele kampanii reklamowej

Facebook Ads może być bardzo skutecznym sposobem na zbudowanie rozpoznawalności i zwiększenie zasięgu oddziaływania naszej marki czy e-sklepu. Aby tak się stało, trzeba planować kampanię w oparciu o cele Facebook Ads.

Czytaj Więcej

26 sty 2021

Piksel Facebooka – ważna rzecz w marketingu internetowym

Piksel Faceboka - nazwa może i brzmieć odrobinę obco i mało sexy, ale nie daj się zwieść pozorom. To narzędzie, które pozwoli pozyskać Ci nowych odbiorców i klientów do Twojego e-sklepu.

Czytaj Więcej

25 sty 2021

Skuteczne pozycjonowanie w Google – algorytmy SEO

Jak sprawić, aby zarządzana przez nas strona internetowa lub sklep internetowy stały się liderami list wyszukiwania w Google? Odpowiedź jest prosta: nasze internetowe miejsce musza polubić algorytmy.

Czytaj Więcej

25 sty 2021

Jak działają algorytmy Google? Ważna rzecz dla marketingu internetowego i SEO

Które algorytmy Google są kluczowe dla naszych stron i e-sklepów w kontekście wyszukiwania? Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu internetowego serwisu, aby zapewnić sobie najwyższe miejsce w wynikach wyszukiwania?

Czytaj Więcej

21 sty 2021

Przemysława Zielińskiego topka’20, czyli jasne strony mrocznych czasów

W 2020 roku u Przemysława Zielińskiego nie brakowało dobrych zdarzeń. Oto subiektywny wybór najlepszych marketingowych rzeczy, które przydarzyły się założycielowi Wielkiej Radości.

Czytaj Więcej

4 sty 2021

Wielka Radość: marketingowe podsumowanie, edycja 2020

Co działo się w Wielkiej Radości i u Przemysława Zielińskiego? Tego dowiecie się z naszego marketingowego podsumowania, które dla Was przygotowaliśmy.

Czytaj Więcej

4 sty 2021

MIŚ POLARNY CHCIAŁ ZJEŚĆ LODY, CZYLI TORTEM-FRONTEM DO KLIENTA

Czy klient zawsze i wszędzie ma rację? Czy klient zawsze jest naszym panem? Kilka słów polemiki z kultem "klientocentryzmu".

Czytaj Więcej

2 lis 2020

TRUDNO SIĘ Z TYM NIE ZGODZIĆ, CZYLI MORD NA DYSKUSJI

Nigdy, ale to absolutnie nigdy, pod żadnym pozorem, nie zmuszaj swojego rozmówcy, aby wypowiedział te słowa: "trudno się z tym nie zgodzić".

Czytaj Więcej

2 lis 2020

BYCIE CZŁOWIEKIEM NIC NIE KOSZTUJE, CZYLI JAK DOBRZE MÓWIĆ O DOBRU

Jak dobrze mówić o dobru, dlaczego należy unikać gładko brzmiących zdań i czemu tak łatwo popaść w naiwność?

Czytaj Więcej

2 lis 2020

KRYZYSY W SPORTOWEJ KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: CO MOŻE SIĘ NAM PRZYDARZYĆ, JAK MOŻNA TEGO UNIKNĄĆ I JAK GASIĆ POŻAR (CZ. II)

Odwołanie imprezy, wizerunkowy kryzys, niesprzyjające publikacje dziennikarzy - co robić, gdy widmo kryzysu zaglądamy nam w oczy? Jakie działania antykryzysowe podjąć, by nie poddać się porażce, a z całej arcytrudnej sytuacji wyjść zwycięsko?

Czytaj Więcej

28 paź 2020
Starsze

Media społecznościowe

Linkedin Facebook Youtube