Kto kogo? Czy sztuczna inteligencja w bezpośrednim pojedynku jest w stanie pokonać copywriterów? Czy treści dostarczane przez AI są i będą lepsze od contentu zapewnianego przez ludzi? O tym właśnie piszemy w naszym najnowszym marketingowym tekście.
Tekst o wykorzystaniu AI w marketingu nie powstał na zamówienie u
ChatGPT. Jest on od A do Z efektem ludzkiej pracy, ze wszystkimi jej zaletami
oraz niedoskonałościami. Do jakich wniosków udało się nam dojść?
Zastanawiasz się, skąd biorą się tak wysokie kwoty na Twoim paragonie z Ikea? Przeczytaj mój tekst, a dowiesz się, jakie triki stosuje Ikea, aby przekonać Cię do dużych zakupów.
Aby Twój content marketing wyróżniał się jakością i trafiał do odbiorcy, proponujemy wzbogacić go o autorskie badania oraz interaktywne treści. Jak to zrobić? Dowiesz się z naszego poradnika.
Dlaczego przy tworzeniu treści w content marketing eksperckość przebija słowa kluczowe, a eksponowanie wartości jest lepsze od dostarczania słabej jakości e-booków?
Marketing nie może obejść się bez emocji. Ale na jakie emocje postawić ma marketingowiec pracujący w startupie, który swoją ofertę kieruje do zrobotyzowanego i zautomatyzowanego Przemysłu 4.0?