
Pomagamy Ukrainie – chwalić się czy nie? Robić z tego PR czy pozostać w medialnym cieniu?
Czy z pomaganie Ukrainie warto robić PR? Kiedy wolno, a kiedy lepiej wstrzymać się z informowaniem o swoim firmowym wsparciu dla Ukrainy?
Czy z pomaganie Ukrainie warto robić PR? Kiedy wolno, a kiedy lepiej wstrzymać się z informowaniem o swoim firmowym wsparciu dla Ukrainy?
Przestrzegając tych kilku zasad sprawisz, że Twój content marketing zyska na jakości. Zyska znacząco.
Zastanawiasz się, skąd biorą się tak wysokie kwoty na Twoim paragonie z Ikea? Przeczytaj mój tekst, a dowiesz się, jakie triki stosuje Ikea, aby przekonać Cię do dużych zakupów.
Aby Twój content marketing wyróżniał się jakością i trafiał do odbiorcy, proponujemy wzbogacić go o autorskie badania oraz interaktywne treści. Jak to zrobić? Dowiesz się z naszego poradnika.
Dlaczego przy tworzeniu treści w content marketing eksperckość przebija słowa kluczowe, a eksponowanie wartości jest lepsze od dostarczania słabej jakości e-booków?
Marketing nie może obejść się bez emocji. Ale na jakie emocje postawić ma marketingowiec pracujący w startupie, który swoją ofertę kieruje do zrobotyzowanego i zautomatyzowanego Przemysłu 4.0?
Napisanie dobrego case study zajmuje sporo czasu. I wysiłku. Jeśli więc już decydujemy się na to, zróbmy wszystko, aby było ono jak najlepsze. Jak to zrobić? Przeczytajcie mój tekst.
Explainer video ma wiele zastosowań w marketingu. Może pomóc Ci w pozyskaniu klientów. Zwiększy ich satysfakcję ze współpracy z Tobą. Wzmocni Twój rynkowy wizerunek. Przeczytaj mój tekst, a dowiesz się, jak wykorzystać explainer video.
W tekście przygotowanym na potrzeby "Industrialnej Akademii KPT ScaleUP dla startupów" zajmuję się szkodami, jakie może wyrządzić zbyt wielki marketingowy entuzjazm.
Jeśli już zatrudniamy kogoś do marketingu, postarajmy się o postać z cechami ninja. Dlaczego?