
Konwersja z wykorzystaniem Facebook Ads
Jak skutecznie wykorzystać Facebook Ads do konwersji odbiorców reklam na klientów? W eksperckim blogu Wielkiej Radości szczegółowo omawiamy metody konwersji w mediach społecznościowych.
Jak skutecznie wykorzystać Facebook Ads do konwersji odbiorców reklam na klientów? W eksperckim blogu Wielkiej Radości szczegółowo omawiamy metody konwersji w mediach społecznościowych.
Facebook Ads to rozwiązanie do pozyskiwania leadów, budowania bazy klientów czy też zwiększania interakcji między Twoją firmą a klientami, O tym, jak osiągnąć taki efekt, piszemy na reklamowym blogu Wielkiej Radości.
Dzięki Facebook Ads możecie zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej lub wygenerować lepsze wyniki sprzedaży w e-sklepie. Jak to zrobić? Przeczytajcie na reklamowym blogu Wielkiej Radości.
Facebook Ads może być bardzo skutecznym sposobem na zbudowanie rozpoznawalności i zwiększenie zasięgu oddziaływania naszej marki czy e-sklepu. Aby tak się stało, trzeba planować kampanię w oparciu o cele Facebook Ads.
Piksel Faceboka - nazwa może i brzmieć odrobinę obco i mało sexy, ale nie daj się zwieść pozorom. To narzędzie, które pozwoli pozyskać Ci nowych odbiorców i klientów do Twojego e-sklepu.
Jak sprawić, aby zarządzana przez nas strona internetowa lub sklep internetowy stały się liderami list wyszukiwania w Google? Odpowiedź jest prosta: nasze internetowe miejsce musza polubić algorytmy.
Które algorytmy Google są kluczowe dla naszych stron i e-sklepów w kontekście wyszukiwania? Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu internetowego serwisu, aby zapewnić sobie najwyższe miejsce w wynikach wyszukiwania?
W 2020 roku u Przemysława Zielińskiego nie brakowało dobrych zdarzeń. Oto subiektywny wybór najlepszych marketingowych rzeczy, które przydarzyły się założycielowi Wielkiej Radości.
Co działo się w Wielkiej Radości i u Przemysława Zielińskiego? Tego dowiecie się z naszego marketingowego podsumowania, które dla Was przygotowaliśmy.
Czy klient zawsze i wszędzie ma rację? Czy klient zawsze jest naszym panem? Kilka słów polemiki z kultem "klientocentryzmu".