TRUDNO SIĘ Z TYM NIE ZGODZIĆ, CZYLI MORD NA DYSKUSJI
Nigdy, ale to absolutnie nigdy, pod żadnym pozorem, nie zmuszaj swojego rozmówcy, aby wypowiedział te słowa: "trudno się z tym nie zgodzić".
Nigdy, ale to absolutnie nigdy, pod żadnym pozorem, nie zmuszaj swojego rozmówcy, aby wypowiedział te słowa: "trudno się z tym nie zgodzić".
Jak dobrze mówić o dobru, dlaczego należy unikać gładko brzmiących zdań i czemu tak łatwo popaść w naiwność?
Odwołanie imprezy, wizerunkowy kryzys, niesprzyjające publikacje dziennikarzy - co robić, gdy widmo kryzysu zaglądamy nam w oczy? Jakie działania antykryzysowe podjąć, by nie poddać się porażce, a z całej arcytrudnej sytuacji wyjść zwycięsko?
Sportowe eventy, w tym maratony MTB, wyścigi szosowe czy zawody jeździeckie mogą przynieść wiele niespodzianek i zrujnować nawet najlepiej przygotowany plan marketingowej komunikacji. Jak sobie z tym radzić?
Efektem dobrze zaplanowanej i przeprowadzonej promocji kolarskiego wyścigu dla amatorów będzie wielki peleton zawodników meldujących się na starcie naszej imprezy.
Sport pełni w naszym życiu wiele funkcji. Jedną z nich może być funkcja antykryzysowa, pomagająca nam wyjść z niejednej opresji.
Odrobina #storytelling, trochę #personalbranding, ale przede wszystkim - chłodna analiza tego, jak mimo wielu piętrzących się trudności, udało mi się nie tyle przebrnąć przez ostatnie trzy miesiące, co nawet wyjść z tego okresu wzmocnionym.
Jeśli kiedykolwiek się nad tym zastanawialiście, jeśli zdarzyło się Wam kręcić w kółko z Waszymi pomysłami, jeśli chcielibyście nadać Waszemu eventowi więcej świeżości - zachęcam do lektury.
Nad Gwiazdą Południa, czyli etapowymi zawodami kolarstwa górskiego, pracuję od samego jej początku, czyli 2015 roku: od wprowadzenia na rynek nowych zawodów, przez budowanie ich wizerunku i dbanie o to, by nazwa Gwiazda Południa nikomu się nie opatrzyła.
Jeśli wydawało się Wam, że awanturujący się w sklepie klient jest uciążliwy, to cieszcie się, że nie musieliście stanąć oko w oko z peletonem sfrustrowanych, ubłoconych i buzujących od adrenaliny kolarzy MTB, zgłaszających reklamacje po zjeździe z trasy.